Our experts work on the best solutions for your business
Why CONATEL
Because it is a leading company with know-how in technology integration, consulting, technical support and training. Because of its stability and permanence through time, ensuring the development of customer's critical processes with tailor-made solutions
Our customers speak for us
CONATEL in numbers
7x24
CONATEL offers technical support service 24 hours a day, 365 days a year
1st
HP representative in Uruguay
+10
Cisco certified professionals for the marketing, installation and technical support of solutions
+80
years in the market
21
front line business partners
+80
daily service requests
+1K
active clients in our portfolio
76%
of requests resolved within 4 hours
Previous slide
Next slide
Last news (spanish)
Ciberseguridad: ¿Qué nos dejó el 2021 y qué nos depara el 2022?
Se aproxima el fin de año 2021 y se impone una revisión del año en materia de Ciberseguridad y las proyecciones para el 2022. Nuevamente,
January 10, 2022
No Comments
En línea con su compromiso hacia la satisfacción del cliente: Conatel cuenta con la certificación en la Norma ISO 10002 2018
Esta norma está destinada a beneficiar a la organización y a sus clientes, reclamantes y otras partes interesadas pertinentes. A través del diseño del proceso
July 19, 2021
No Comments
Servicio Gestionado de Detección de Amenazas
Hoy en día las empresas tuvieron que adaptarse rápidamente para dar continuidad a su negocio, dedicando muchos de sus recursos en facilitar conectividad remota a
April 27, 2020
No Comments